Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Dotyczy: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przyłęk Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Informacja z otwarcia ofert |
Dotyczy: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przyłęk Informacja z otwarcia ofert - plik pdf |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przyłęk |
Ogłoszenie nr 363370 - 2016 z dnia 2016-12-09 r. Nazwa projektu lub programu Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przyłęk II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2 (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie II.9) Informacje dodatkowe: IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie Informacje dodatkowe
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: IV.4) Licytacja elektroniczna Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 12.08.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wólka Łagowska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 10.08.2016 r. Dotyczy: Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Załazy Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 4.08.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej, droga krajowa nr 12 - Łagów Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 4.08.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej relacji droga krajowa nr 12 – Zamość Stary Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Załazy |
Numer ogłoszenia: 140335 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016. Oświadczenie o uprawnieniach - pli kpdf |
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wólka Łagowska |
Numer ogłoszenia: 134005 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik rar |
Przebudowa drogi gminnej relacji droga krajowa nr 12 - Zamość Stary |
Numer ogłoszenia: 130665 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik rar |
Przebudowa drogi gminnej, droga krajowa nr 12 - Łagów |
Numer ogłoszenia: 130837 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik rar |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 05.07.2016 r. Dotyczy: Dowóz i odwóz około 572 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu Gminy Przyłęk w roku szkolnym 2016/2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 20.06.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej Przyłęk (III Gościniec) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zmiana treści SIWZ |
GBO.271.07.2016. Przyłęk, 13.06.2016 r.
|
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 09.06.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Okrężnica Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 06.06.2016 r. Dotyczy: Zakup 3000 ton kruszywa drogowego na bazie żużla stalowniczego o frakcji 0-16 mm siwego z bieżącej produkcji Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 25.05.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudki Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Przebudowa drogi gminnej Przyłęk (III Gościniec) |
Numer ogłoszenia: 57891 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik pdf |
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Okrężnica |
Numer ogłoszenia: 119472 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik pdf |
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudki |
Numer ogłoszenia: 114360 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 26.04.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej Zamość Stary - Stefanów Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 26.04.2016 r. Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej Wysocin - Mierziączka Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Przyłęk, 12.04.2016 r. Dotyczy: Budowa oświetlenia ulicznego etap III Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik pdf |
Przebudowa drogi gminnej Wysocin - Mierziączka |
Numer ogłoszenia: 35303 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik pdf |
Przebudowa drogi gminnej Zamość Stary - Stefanów |
Numer ogłoszenia: 35261 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plik pdf |
Budowa oświetlenia ulicznego III etap |
Numer ogłoszenia: 25867 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Przyłęku , 26-704 Przyłęk, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6773016, faks 0-48 6773001. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przylek.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego III etap. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w miejscowościach położonych na terenie gminy Przyłęk. Wykonawca wykona dobudowę oświetlenia ulicznego na podbudowie istniejących słupów linii niskiego napięcia ze stacji 15/0,4kV w ramach przydziału mocy przyłączeniowej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez RE Ostrowiec. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - uzyskać dopuszczenie do prac przez RE Ostrowiec ( koszty wyłączeń ponosi Wykonawca) -wykonać pomiary ochronne niskiego napięcia - uzgodnić zajęcia pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca) - wykonać oznakowanie drogowe zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót - po wykonaniu robót zgłosić je do odbioru przez Rejon Energetyczny w Ostrowcu - po zakończeniu robót przywrócić teren do stanu pierwotnego - wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Zakres prac do wykonania ujęty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego i stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiar robót, który służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia określonego w pkt. XVI niniejszej SIWZ zaleca się Wykonawcom sporządzenie własnych przedmiarów celem wyliczenia ceny oferty. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i wykonanie niezbędnych pomiarów z natury. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy wyrobów i elementów , które wskazują lub mogłyby się kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał ( wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały ( wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.. II.1.5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.31.12.00-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. ( słownie: pięć tysięcy złotych ) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z poźn. zm.) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Zwoleniu Nr 53915700020050050538880006. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych których przedmiotem była budowa, przebudowa, remont lub modernizacja oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto każda, wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, poświadczonej, że została ona wykonana w sposób należyty oraz, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Kosztorys ofertowy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 90 IV.2.2) IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przylek.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przyłęku, Przyłęk 30, 26-704 Przyłęk. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Dokumentacja techniczna cz. 1 z 6 - plik zip Dokumentacja techniczna cz. 2 z 6 - plik zip Dokumentacja techniczna cz. 3 z 6 - plik zip Dokumentacja techniczna cz. 4 z 6 - plik zip Dokumentacja techniczna cz. 5 z 6 - plik zip Dokumentacja techniczna cz. 6 z 6 - plik zip |
Data modyfikacji: 2016-03-14 15:56:53
Opublikowane przez: Andrzej Szewczyk